Lalabet Review

Other role-playing games discussions
Post Reply
lalabet_qjOt

Lalabet Review

Post by lalabet_qjOt »

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic Play, Play'n GO en NetEnt domineren wel een beetje, en de bekende namen als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies is de live-sectie. Dat draait op Evolution en dat scheelt echt: echte croupiers waarvan er een paar Nederlands praten, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.

Over de bonus: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Doorspeelvoorwaarde is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op tdmromania.ro profile mocht je het willen nakijken. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.

Klantenservice zit in een chatvenster, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.
Post Reply